Zašto naše zgrade zarađuju dvostruko više


Ulaganje u vlastiti poslovni ili stambeni prostor možda vam se čini kao nedostižan san u ovim teškim i nesigurnim vremenima. Dopustite da vam dokažemo da uz pametno osmišljeno rješenje možemo za vas projektirati zgradu koja će se sama isplatiti. To je uistinu moguće, a odgovor leži u korištenju fasade za postavljanje reklame i višenamjenskom korištenju prostora objekta.

Zaboravite na pomanjkanje sredstava, na već ostvarenom primjeru prikazat ćemo vam kako višenamjenski osmišljen prostor može biti vaša karta za isplativo i sigurno ulaganje. Tajna je u rješenju kojim se koristi fasada za reklamu, a upravo ta reklamna površina ohrabrit će vas na investiranje i uvjeriti vas da je gradnja i financiranje vlastitog objekta isplativije od najma tuđeg prostora.

Našu teoriju dokazat ćemo vam i brojkama. Projektirali smo, naime, zgradu (autosalon) GBP površine od oko 2.700 m2, odnosno netto oko 2.100 m2, koja se nalazi uz brzu gradsku prometnicu te je izvrsno pozicionirana u reklamnom smislu. Ako pretpostavimo da je cijena gradnje četvornog metra oko 1000 eura, izgradnja takvog objekta iznosila bi 2.7000.000 eura. Razumijemo, riječ je o visokom iznosu koji vas na prvu može i preplašiti. No, pametnim projektiranjem zgrade, osmislili smo gradnju koja uključuje i 600 m2 reklamne površine. I tu leži vaše rješenje.

Reklamnu površinu dat ćemo u najam ili koristiti za vlastiti marketing i time uštedjeti. Tjedni najam te vrste i kvadrature površine iznosi oko 4800 eura (računamo po cijeni od 8 €/m2 - tjedno). Prema tim cijenama, iznos godišnjeg najma penje se na 249.600 eura, dok bi ušteda na reklamiranju kroz vrijeme od 11 godina iznosila čak 2.745.600 eura.

Kada bismo istu reklamnu površinu ponudili na dugoročno iznajmljivanje i čak spustili cijenu za pola (4 €/m2 - tjedno), mjesečna cijena u tom bi slučaju iznosila 9.600 eura. Za još precizniju sliku, usporedit ćemo tu cijenu s najmom poslovne površine iste zgrade (2.100 m2) po cijeni od 5 €/m2, što bi iznosilo 10.500 eura mjesečno. Postalo je jasno da bi zarada od iznajmljivanja reklamne površine bila gotovo ista kao i zarada od iznajmljivanja poslovnog prostora zgrade. Dakle, ovako projektirana zgrada zarađuje skoro dvostruko više od poslovnih objekata koji ne koriste fasadu za reklamu.

Vremenski preračunato, uštedom na reklamiranju zgrada se sama otplati za 11 godina, a ako se reklamna površina daje na dugoročni najam zgrada se sama otplati za 22 godine.

Vjerujemo da smo vas ovim jednostavnim prikazom uvjerili da ideje koje vam se čine neostvarive itekako mogu postati vaša realnost. Potrebno je samo inteligentno osmišljavanje zgrade i projektiranje višenamjenskog prostora koji nam omogućuje da umjesto autosalona iz primjera, bez izmjene nosive konstrukcije, organiziramo uredske prostore, apartmane ili čak hostel. Takav prostor lako može postati vaš vlastiti objekt i ostvareni san.

 

KIA_1

* Pogledajte zgradu iz primjera i uvjerite se kako smo projektirali i osmislili prostor te pronašli najisplativije rješenje koje udovoljava svim potrebama klijenta.